3 Mart 2017 Cuma

Mim,Blog Adım Nereden Geliyor ?

Herkese Merhaba

Son dönemlerde mim'ler oldukça popüler oldu pek çok mime davet edildim çok teşekkür ediyorum.Fakat yoğunluğumdan dolayı hepsine cevap veremedim.En kısa sürede hepsine cevap vermeyi umuyorum ve lafı çok uzatmadan sevgili Soslu Badem blogunun sahibi Dilek hanım beni blog ismim nereden geliyor? isimli mime davet etmiş kendisine teşekkür ediyorum,bence benim blog ismimde oldukça merak ediliyordur diye düşünüyorum.Bakalım nereden geliyormuş?

Görsel Alıntıdır.

Blog açmadan önce başka blogları okurken kendi isimleri yerine başka isim kullandıklarını gördüm tabi ki gizlemek için değil ama o isimleri sevdikleri için sanırım.Bende blogumu açarken direk adım soyadım olsun istemedim başka ne olabilir ki diye düşünürken direk kendimden yola çıktım.Benim kirpiklerim uzun ve gür,günlük hayatımdada en çok hatta sadece kullandığım kozmetik ürünü ise rimel.Herkes tarafından çok beğenilen hatta bazen takma kirpik sanılan kirpiklere sahip olunca,gözlerimde iri en belirgin özelliğimin kirpiklerim olduğunu düşündüm ve aklıma direk Bayan Kirpik geldi.Birde kozmetik blogu olucağım için uyar diye düşündüm.

Anlayacağınız çok enteresan bir geliş şekli yok direk kendimden yola çıktım ama ismimi seviyorum.Mime katılmak isteyen herkesi davet ediyorum.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

30 yorum:

  1. çok şanslısın ne güzel gür kirpiklere sahip olmak...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gür kirpikleri bende çok seviyorum😊

      Sil
  2. Blogunuzun ismi de hikayesi de çok güzel 😊

    YanıtlaSil
  3. mimi yaptığın için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir mim olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  5. Uzun kirpik herkes ister:))) Şanslısınız. İsim de güzel olmuş ayrıca.

    YanıtlaSil
  6. Merak etmiştim neden bayan kirpik diye. Demek kendi kirpiklerinden geliyormuş. Bence blog adın çok güzel canım. Bloğunla ilk karşılaştığımda da ilgimi çekmişti <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilgi çekici ve akılda kalıcıysa güzel isim seçmişim demektir çok sevindimm 😊💜

      Sil
  7. Çok şanslısın... Ne güzel... Blog ismi olarak kullanman da hoş olmuş... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. kendi adını koymayanlardanım bende :) neden marjinal bir şeyler olmasın ki :D

    YanıtlaSil
  9. Ne kadan güzel keşken benim de olsa 😀

    YanıtlaSil
  10. Kİrpiklerine maşallah o zaman :))))

    YanıtlaSil
  11. Keşkeee benim de olsaaaa :) kirpik yoksunu değilim ama şöyle gür ve uzun uzun kipriklerim olsun isterdim. Bir insana en çok kirpiklerinden nazar değermiş bilir miydin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bilmiyordum ama dökülürler falann korktum şimdik 😁

      Sil
  12. Çok şanslısın Kübracım uzun ve gür kirpikler 🤗. Bence bloğunun ismi çok güzel tam konsepte uygun 😀. Bu arada minik kedilere bayıldım 😀😀Başarılarının artarak çoğalması dileğimle sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
  13. Uzun ve güzel kirpikler büyük şans. :) Bloguna da yakışmış ismi. :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...