22 Şubat 2017 Çarşamba

Yeni Blog Tasarımım 💗

Herkese Merhaba

Geçtiğimiz ay Benim Tutkum blogunun sahibi sevgili Gonca bir çekiliş başlattı.Çekilişin hediyesi blog tasarımıydı,görünce çok sevindim çünkü bloguma uzun zamandır güzel tasarım istiyordum ama hep ücretliydi ve kendimde yapamadım maalesef pek kolay bir iş değil.




Daha sonra çekilişi görünce hemen katıldım fakat hiç ümidim yoktu.Kesin bana çıkmaz gözüyle bakıyordum ama çekilişin talihlisi ben oldum.İnanılmaz mutlu oldum,bu benim kazandığım ilk çekiliş umarım uğurlu gelir.Aynı zamanda mart ayında blogumun 1. yılı yıl dönümü hediyesi gibi oldu bana :)

Goncaya buradan bir kez daha teşekkür etmek istedim emeğine ellerine sağlık,Yeni tasarımımı çok beğendim çok hoşuma gitti.Ayrıca gonca çok ilgili bir insan gerçekten herşeyi tek tek sordu,yazdı önerilerde bulundu ben genel olarak herşeyi onun zevkine bıraktım ve tasarımı görünce iyi ki bırakmışım dedim.Sizler yeni ve ilk tasarımımı nasıl buldunuz yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşçakalın :)

42 yorum:

  1. Canım tekrar tebrik ederim, dilerim şansın katlanarak artar🙏Güzel sözlerin için teşekkür ediyorum,çok incesin 🙏🙂 Yeni yaşı şimdiden kutlu olsun blogunun 😊🙋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım inşallah,sayende şahane bir tasarımım oldu tekrardan emeğine sağlık :) :*

      Sil
  2. Çok şık olmuş. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim.Benim Tutkum blogun ellerine sağlık.Çok sade ve göz yormayan bir tasarım olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Bir iş, Gonca'mın ellerinden çıkmışsa güzel olmaması mümkün değil! Çok ferah, insanın içini açan bir tasarım yapmış yine :)) Ellerine sağlık...
    Tebrik ediyorum Kübra'cım, yeni tasarımında keyif dolu yazıların olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin ve yorumun için çok teşekkür ederim blanacım beğenmene çok sevindim 😊

      Sil
  5. Güle güle kullan çokta tatlı olmus :)

    YanıtlaSil
  6. Blog tasarımınız güzel olmuş, güle güle kullanın. 😊

    YanıtlaSil
  7. Güzel olmuş canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık. Gerçekten çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel çok şık olmuş Kübracım şans getirsin inşallah 😊. Benim Tutkumun da emeğine sağlık 😊. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim beğenmene çook sevindim teşekkür ederim😊💜

      Sil
  10. güle güle kullan :) Benim Tutkum gene harika iş çıkarmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊 Evet gonca şahane bir tasarım yaptı😊

      Sil
  11. Güle güle kullan, uğur getirsin :) Gonca'nın da emeğine sağlık. Missss :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel,blog isminle de uyumlu olmuş.Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan canimm güzel olmuş gerçekten 💖

    YanıtlaSil
  14. Harika olmuş, şansını severim senin 💞 💞 💞

    YanıtlaSil
  15. Bebeğim çok beğendim valla güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim bitanem teşekkür ederim💜

      Sil
  16. Çok beğendim ben de yeni tasarımını, güle güle kullan canım :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim 😊

      Sil
  17. Merhaba. İade-i ziyarete geldim:) Çok güzel olmuş. Benim de çekilişlerde şansım yoktur. Hatta bunu bildiğim için nasıl olsa çıkmaz diye birçok çekilişe de katılmam. Ama bu yazı bana bir umut oldu demek ki olmaz dememeliyim. Yani bir gün şans bana da vurabilir;) Blog tasarımınız gerçekten çok güzel olmuş. Güle güle kullanın. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz😊Kesinlikle bende sizin gibi düşünüyordum ama şans hiç belli olmuyor bence her zaman şansımızı denemeliyiz,beğenmenize sevindim teşekkür ederim😊

      Sil
  18. LOGONUZ HARİKA GÖRÜNÜYOR ÇOK ORJİNAL VE KALİTELİ BİR İMAJ VERMİŞ BLOGUNUZA TEBRİK EDERİM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim bende çok seviyorum yeni tasarımımı 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...