7 Ocak 2017 Cumartesi

Catrıce Prıme Eyeshadow Base

Herkese Merhaba

 Bem beyaz karlı bir sabaha uyanmak benim için çok güzeldi karı çok seviyorum :) Bu gün sizlere geçenlerde rossmann alışverişimde aldığım Catrıce Prıme Eyeshadow Base'ından bahsedeceğim.Daha önce sadece the balmın far bazını kullanmıştım,çok memnunum hatta yazısınıda yazmıştım.


Bu ürünüde çok duyuyor ve merak ediyordum,uygun fiyatlı oluşu ve verdiği etki dillerden düşmüyordu hemen aldım bende bulunca o kadar popüler oldu ki bulunmuyorda.Ambalajı concealerı benziyor,aplikatörüde lıpgloss yada likit concealer aplikatörü gibi.Uygulaması gayet rahat ve pratik,ürün ten rengi gibi.


Ama yaydığınızda ise çok belirgin bir hal almıyor,benim bu üründe en sevdiğim nokta renginden dolayı göz kapağının renginide eşitliyor olması oldu.The balmda öyle değil hiç bir eşitlik sağlamıyor ama bu baz renkden dolayı olsa gerek göz kapağının rengini gayet güzel eşitliyor.


En önemli nokta farı nasıl tutuyor? Öncelikle pigmentasyonu çok düşük bir farı kulanarak denedim harika bir sonuç verdi.Daha sonra kalıcılığı ve farı göz kapağımda tutması ise süperdi ben aslında the balma çok benzettim,silene kadar göz kapaklarımda hiç uçmadan yada çizgilere dolmadan kaldı.Benim çizgilere dolma problemim yok zaten.Ama en kötü farın rengini bile harika ortaya çıkardı ben fiyat performans olarak çok beğendim.Catrıce markası bir tek rossmannlarda var indirimde değildi ve 13.25 TL bence oldukça güzel bir fiyat.İndirimde dahada iyi oluyordur.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere karın tadını çıkarın :)

Hoşçakalın

27 yorum:

  1. Güzel bir inceleme olmuş canım bende en kısa zamanda edinicem bu ürünü=)

    YanıtlaSil
  2. Adana'da tek bir rossman olduğu için uğramak biraz zor oluyor ve bir çok ürüne bakma fırsatıni kaçırıyorum sanki ama bu ürünü en kısa zamanda bende kullanmak istiyorum 😊

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bu baz benim de aklımda Kübra'cım, bir ara bende alacağım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka almalısın canım ben çok sevdim umarım sende seversin😊

      Sil
  5. çok güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  6. Ausecim kesinlikle tavsiye ederim ben çok beğendim 💜

    YanıtlaSil
  7. Tabiki yine karaborsa bulamadım ben geçenlerde:/ Eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aldığımda son iki tane kalmıştı maalesef öyle 😞 Teşekkürler canım😊

      Sil
  8. ahh ahh ben nerede bulayım bu catrice falan :D İdare ediyorum elimdekilerle artık :d

    YanıtlaSil
  9. Benim en sevdiğim far bazı Urban Decay Primer Potion... elimdeki bitmek üzere ve yeni bir baz alayım derken Catrice'i okuduğum iyi oldu. Kesinlikle deneyeceğim! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı olduğu için denemeye değer 🙂

      Sil
  10. Rossman burda da açılsa da gitsek.. Maalesef sadece yazıları okuyorum :( Güle Güle kullan canım

    YanıtlaSil
  11. Bendede var inanılmaz memnunum fiyatına göre harika performansı var güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sende güle güle kullan😊

      Sil
  12. Çok gördüm bende en kısa sürede deneyeceğim görsellerin çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim😊

      Sil
  13. Alınacaklar listesine bir ürün daha :) Catrice markasına ait kötü bir ürüne henüz rastlamadım zaten.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıklarım arasında şimdilik bende rastlamadım 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...