29 Ekim 2016 Cumartesi

Maybellıne Anti-Age The Eraser Eye Concealer

Herkese Merhaba

Kısa bir süre önce Maybellıne markası çok beklediğimiz şahsen ben çok bekledim :) concealarını ülkemize getirdi.Maybellıne Anti-Age The Eraser Eye Concealer.Bendekinin rengi 16 N Nude isimli birde açık rengi var galiba ama tam olarak bilmiyorum ben sitede 2 renk seçeneği gördüm.


Ambalajı çok büyük değil görselde daha büyük duruyordu,ama bana yeterli geldi çünkü sık sık kullanmıyorum.Başlığı gördüğünüz gibi pamuk gibi mi desem ne desem öyle yumuşacık bir başlık bir çok kişi bunu hijyenik bulmamış.Olabilir ama ben çok takılmadım o kısımlarına kapağını çıkartınca beyaz kısmın altındaki kırmızımsı  bordomsu yeri çevirince başlığa ürün geliyor.


Yapısı oldukça kremsi geldi bana kolay dağılıyor miktarını ayarlamaktada sorun yaşamadım,yalnız çok çizgilere doluyor mutlaka sabitlenmeli.Ve benim sevmediğim bir diğer özellikse göz altlarımı çok kuruttu cildim gibi göz altlarımda kuru fakat bu ürün iyice kuruttu oradan bir eksiyi aldı.Derken rengini hiç beğenmedim çok sarı alt tonlu göz altı morluklarımı kapatıcağına o kadar sarı ki beni hastaymışım gibi gösterdi açık rengini belki alabilirim ama renkten dolayı olduğunu düşünmüyorum.Çünkü renkde bir sıkıntı yok pembe alttonlu olsaydı çuk oturucaktı fakat sarı alt  tonu biraz abartmışlar ve hiç bir şekilde kullanamıyorum çok kötü duruyor.E kuruttu çizgilerede doldu kapatıcılığınıda sevmedim açık renginide almam herhalde :D


Anlıycağınız ben hiç beğenmedim eğer alıp denemek istiyorsanız mutlaka indirimi bekleyin derim ben indirimsiz cosmeticadan 29.99 tl aldım bence o fiyatı hakketmiyor o yüzden indirimi bekleyin dedim.Benim düşüncelerim bu şekildeydi bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

40 yorum:

  1. ben de testerına baktım, indirimsiz hali bu ürün için pahalı geldi, malum çok ürün emiyor ve küçük. indirim zamanı alıp deneyeceğim. aslında yapısı nemli geldi bana ama demek ki kuru göz altı olanlar için yetersiz. eline sağlık, bir de ben deneyeyim bakalım nasılmış =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah memnun kalırsın bir dene bakalım her cilt tipi farklı sonuçta :) ama biz pek anlaşamadık ne yazık ki bir heves aldım ama :/

      Sil
  2. Üzüldüm canım, ben de çok kararsız kalıyorum renk konusunda keşke biraz daha seçeneği olsaydı:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke çok az renk seçeneği var maalesef 😐

      Sil
  3. Dün Watsons'dan aldım parayı verirken içim titremedi değil kendimi kazıklanmış gibi hissediyorum :( Ama kapatıcım bittiği için mecbur almak zorunda kaldım henüz denemedim inşallah memnun kalırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kalırsınız ben beğenemedim maalesef 😞

      Sil
  4. Ben de indirimden alayım o zaman canım, çizgilere dolması çok rahatsız edici. Eline sağlık <3

    YanıtlaSil
  5. Ürünü görünce güzel şeyler söyleyeceğini sanmıştım. Ambalajına bakıp kanmamak lazım demek ki :) Emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende büyük umutlarla aldım ama sonuçtan memnun kalmadım pek çok kişi memnun kalmış aslında fakat her cilt bir olmuyor :/ teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Göz altı derim zaten çok ince birde bunu kullanırsam yandık desene:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevmedim ama belki siz memnun kalırsınız :/

      Sil
  7. Bende Rosmandan alacaktim.Bu hafta indirime girmişti. Ama yorumunu görünce vazgectim.Benim de goz altim kuru.

    Bana önerebileceğin bir el kremi varmi.Ozellikle parmaklarim cok kuruyor ve çatlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dahada kuruttu iyi yapmışsın canım valla el kremi çok kullanmıyorum ama babamın elleri kışın çok kurur ve çatlat ona krem olarak neutrogena'nın el kremini almıştım memnun kalmıştı bir bakabilirsin eğer kullanmadıysan 😊

      Sil
  8. çok merak ettiğim ve deneyeceklerim arasındaydı bu ürün. göz altlarını kurutması ciddi bir eksi bence. kararsız kaldım yahu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim zaten kuru ama bu ürün iyice kuruttu maalesef genede bir dene belki sen seversin 🙁

      Sil
  9. ben halen diyorumki çok şişirilen bir ürün bu. muadili olabilicek çok fazla kapatıcı var piyasada ve fiyat daha uygun.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum size çok merak ediyordum dillerden düşmüyordu çünkü ama abartılıyormuş kullanınca anladım bende 😕

      Sil
  10. hem anti eyc hem eraser hem concealer herşeyi yapıyo heee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözdee öyleymiş ama ben pek bişey yaptığını göremedim 😊

      Sil
  11. Demek ki bu ürün de şişirilenler kafilesindenmiş. O nasıl bir alt ton öyle :(

    YanıtlaSil
  12. Maybelline'in ürünleri fazla mı şişiriliyor, beklentimiz çok yükseltildiği için bize mi yetmiyor karar veremedim. Mesela Push-up maskarayı sevmemiştim, Baby-lipsleri de, age rewind concealer ise abartıldığı kadar yok, ben de yeni kullanmaya başladım biraz kurutuyor cidden. yani yapısı eh işte renk seçenekleri de az gelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Push-up ve baby lipsleri bende beğenmedim hiç,bu ürünüde sevmedim aslında bizim beklentimizde yüksek olabilir tabi iyi bir marka bir çok ürününüde seviyorum fakat arada çıkabiliyor böyle beğenmediklerimiz tabi🙂

      Sil
  13. bende bu urunu sabırsızlıkla bekliyordum ama bosa beklemisim galiba;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben boşa beklemişim maalesef ama genede bir deneyin belki siz seversiniz 😊

      Sil
  14. Sen beğenmemişsin, bana da renk olarak çok koyu. Bilmiyorum bana uygun renk var mı? Yani diğer açık rengi bana uygun da olmayablir zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 renk seçeneği var zaten biri bana çok açık geldi buda uymadı ama size belki açık rengi uyar bir testerına bakın 🙂

      Sil
  15. Sanıyorum bir de en açık rengi var: light. Ben de çok merak ediyordum, indirimde almak gerekiyor anlaşılan Kübracığım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 2 renk seçeneği var bence çok az denemek istiyorsanız indirimde alın derim 😊

      Sil
  16. Ben de genel olarak beğenip göz altlarımı çok kuruttuğu için kullanamamıştım... sende renk de pek olmamış sanırım. Başka kapatıcıları denemeye devam :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem renk olmadı ablacım hemde kuruttu sınıfta kaldı maalesef 😊

      Sil
  17. Tester bulursam deneyeceğim :-)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba :) iade_i ziyarete geldim ben memnun oldum , takipteyim .. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. Merak ettiğim bir üründü ama hiç bakmayayım canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç beğenmedim canım ben teşekkür ederim :)

      Sil
  20. Merak ediyordum yaziyi okudugum iyi oldu.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...