17 Şubat 2018 Cumartesi

Yeşil Tonlarda Göz Makyajı

Herkese Merhaba

Göz mankenliğimi yaptığı için arkadaşım Ceren'e teşekkür edip makyaja geçiyorum.💓


Catrıce Prıme Fıne far bazını alıp tüm göz kapağına uyguladım. Hafif renkli bir dokusu olduğu için göz kapağında ki renk eşitsizliğini de gidermiş oldum. Wet'n Wild Comfort Zone far paletinde bulunan açık yeşil rengi kaş altlarına getirmeden tüm göze sürdüm. Daha sonra o rengin altında ki koyu rengi fırçama azar azar alıp gözün katlanma bölgesi ve dış köşesine doğru, gözü düşük göstermeyecek şekilde uyguladım. Paletim de sol üst köşede bulunan açık krem rengini çok çok hafif göz pınarı ve kaş altına geçtim.



Loreal True Match 01 kapatıcısını gözün iç kısmına, 04 rengini ise dış kısmına minik noktalar şeklinde sürüp nemli bir sünger yardımıyla yedirdim. Cerenin göz altı çizgilerine hemen dolma yapıyor, bunu önlemek adına Essence All About transparan pudrası ile sabitledim. Orıflame Veryme isimli çift taraflı yeşil göz kaleminin koyu yeşil olan tarafını gözün iç kısmına sürdüm. Dilerseniz siyah bir göz kalemi de tercih edebilirsiniz.


Son adım olarak Maybellıne The One By One maskarasını hem üst hem alt kirpiklere sürdüm. Eyelıner sürmedim fakat isterseniz eyelıner ve siyah göz kalemi ile de farklı bir hava yakalayabilirsiniz. Umarım hoşunuza gitmiştir, yorumlarınızı bekliyorum. Bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşça kalın :) 

15 yorum:

  1. Aslında renkler ve gölge geçişi güzel olmuş; ama, üst kısmı bir tık daha karışıtırp flulaştırabilirsin bir sonraki sefer :) Eline sağlık, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, yazınız için teşekkürler. Blog yazarlarının buluşma ve sosyal paylaşım noktasına sizleri de bekleriz. Böylelikle içeriklerinizi bloggerlara tanıtabilir ve diğer bloggerlar ile kolaylıkla irtibat kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş gerçekten.....

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım arkadaşım adına😊

      Sil
  5. Harika bir makyaj olmuş canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Yeşil tonlarını bende çok severim. Özlem arkadaşınada çok yakışmış. :)
    Bu arada bende iadeyi ziyarete geldim. Bundan sonra bende takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz😊 beğenmenize sevindim, arkadaşımın adı Ceren Özlem değil küçük bir yanlışlık oldu galiba😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...