10 Ekim 2017 Salı

The Balm Stainiac

Herkese Merhaba

Yaklaşık iki aydır yoktum. Olmayışımın geçerli sebepleri var, aslında sizlerle konuşmak istediğim pek çok şey var fakat şimdilik erteliyorum. Bir sonraki yazıda detaylı anlatırım artık. Lafı çok uzatmadan sizlere çok sevdiğim ve kışın dahada çok severek kullanacağıma inandığım The Balm Stainiac isimli mürekkep diye geçen hem yanak hem dudak ürününden bahsedeceğim.


Görselden de görüldüğü üzere ürün ruj, lıpgloss tarzından bir ambalaja sahip. Rengi dışarıdan çok koyu gözüküyor farkındayım fakat hiç öyle değil, bu sizi yanıltmasın. Ürünü uygulayacağımız aplikatör de aynı likit ruj veya dediğim  gibi lıpgloss aplikatörlerinin aynısı. Peki bu ürün ne? Dediğinizi duyar gibiyim bilenleriniz illaki vardır fakat bilmeyenler için söylüyorum bu tatlı şey hem dudak hemde yanaklar için dudak ve yanak mürekkebi diye geçen bir ürün. Daha önce benefitin benetıntını vs duymuştum ama çok pahalı olduğu için ona muadil bir şey ararken ise internetde buna rastladım.



İlk olarak kalıcılığına değinmek istiyorum. Gerçekten yanağınızdan siz temizlemeden asla çıkmıyor, hafif bir su darbesinde de çıkmıyor. Ama ovalarsanız çıkıyor tabi. Kalıcılığı benden tam not aldı, verdiği renk ise o kadar doğal o kadar güzel ve sağlıklı gösteriyor ki cildi ben çok beğendim. Bilmeyenleriniz için söylüyorum ben kuru ciltliyim ama hiç bir şekilde cildimi yani yanaklarımı kurutma dı. Dağılımı çok kolay pıt pıt parmaklarım yardımı ile kolayca dağıta biliyorum. Dudak için gelicek olursak, sanki kendi dudak renginiz miş gibi ve hiç bir şey sürmemişsiniz gibi bir görüntü sağlıyor. Çok çabuk sabitlendiğinden asla hiç bir yere bulaşmıyor. Benim dudağımda yanağıma göre daha az kaldı fakat ben gün içerisinde çok fazla dudağıyla oynayan bir insan olduğum için en kalıcı şeyleri bile çıkarmam zor olmuyor :D Ama ona rağmen çok başarılı buldum dudaklarımı da asla bir gram bile olsa kurutmadı. Kozmetik meraklısı olabilirim ama her zaman doğallıktan yana olduğum için bu ürünün verdiği doğal sonuç çok hoşuma gitti.

Çok hafif dağıtılmış hali.
 Hem yanaklarım sağlıklı dursun ama öyle allıklı gibi de durmasın diyorsanız, dudaklarımda da ruju çok sevmiyorum ama çok soluk biraz daha canlı dursun diyorsanız bu ürüne mutlaka bakmalısınız. Ben çok sevdim indirimden 28 TL aldım The Balm sadece Gratis mağazalarında bulunuyor bence testerına bir bakın. Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere. Eğer bloguma yeni geldiyseniz beni takibe alabilirsiniz, sağ taraftaki izleyiciler butonumdan :)

Hoşça kalın :)


8 yorum:

  1. Benetint'e baya muadilmiş aslında, güle güle kullan :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benetinti denemedim ama muadil gösteriyorlardı ben çok memnun kaldım teşekkür ederim😊

      Sil
  2. Benim çok severek kullandığım bir ürün. Kesinlikle özellikle yanakta çok doğal duruyor. Pudra allık sevmeyenler için güzeş bir alternatif olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum likit ürünlerede bu aralar kafayı takmış durumdayım pudraya göre daha güzel bence 🙂

      Sil
  3. Gratis'e gittiğimde göz atacağım :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...